مطالب خواندنی جدید :

امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
حفاظ فرفورژه

هدف ما امنیت و آرامش

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

درب فرفورژه

علت نامگذاری درب آکاردئونی فرفورژه را می توان شباهت بسیار آن با ساز آکاردئون بیان کرد. باز و بسته شدن این درب ها شباهت زیادی به باز و بسته شدن آکاردئون دارد و از همین رو چنین نامی را برای آن انتخاب کرده اند. هدف از طراحی این نوع درب ها را می توان ایجاد امنیت در ساختمان ضمن استفاده ی بهینه از فضا معرفی کرد.

درب فرفورژه

این نوع درب ها به شکل تاشو طراحی شده اند و به راحتی می توان با نیروی دست بدون استفاده از هیچ گونه ابزار خاصی آن را باز و بسته کرد. محافظ آکاردئونی از یک چهارچوب که از جنس آهن، ام دی اف یا پی وی سی می باشد، به شکل پروفیل ساخته شده است که استفاده از این پروفیل ها به صورت عمودی، افقی و مورب می باشد.

 

درب آکاردئونی فرفورژه

یک ریل برای درب آکاردئونی در نظر گرفته شده است که در بالای درب نصب شده و بخش چرخ دار در آن قرار گرفته است. بخش چرخ دار وظیفه ی تحمل وزن درب را دارد. در قسمت پایینی نیز ریلی برای راهنمای حرکت درب قرار داده شده است. بر روی درب های آکاردئونی از دو نوع قفل های توکار و روکار می توان استفاده کرد. استفاده از قفل های توکار امنیت درب ها را به صورت چشمگیری افزایش می دهد به طوری که امکان دیلم انداختن بر روی آن وجود نخواهد داشت.

این نوع قفل ها که با نام قفل های مخفی نیز شناخته می شوند می توانند به عنوان یک محافظ کامل بر روی درب های آکاردئونی باشد و خیال شما را از هر بابت راحت کنند. اگر برای خرید درب آکاردئونی سری به بازار زده باشید، انواع و اقسام آن را با اندازه ها و مدل های مختلف مشاهده خواهید کرد که تنوع بالای آن گاهی انتخاب گزینه ی مناسب را برای خریداران سخت می کند.

حفاظ فرفورژه
فرفورژه

۳۰ در نظر گرفته شود. ۵۰ در نظر گرفته شود. ۵ برای درب استفاده شده باشد. · پرچ های استفاده شده در آن مناسب و با کیفیت باشد. حتما از دستگیره فلزی کونیک شده استفاده شده باشد. · در ساخت آن حتما از جوش SMAW استفاده شود. درب های آهنی: این نوع درب ها از آهن ساخته شده اند و به همین دلیل استحکام بالایی را برای آن می توان در نظر گرفت. بعد از این که درب آکاردئونی آهنی ساخته شد آن را با استفاده از رنگ کوره ای رنگ آمیزی می کنند تا به این ترتیب از زنگ زدن آن در فضاهای مرطوب جلوگیری شود.

این نوع درب های آکاردئونی به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارند نسبت به انواع دیگر قیمت بالاتری هم دارند. درب های پی وی سی: از مزایای این نوع درب های آکاردئونی می توان به وزن پایین و زیبایی ظاهری آن اشاره کرد. درب های پی وی سی قابل شستشو بوده و می توان در مکان های پر رفت و آمد از آن ها استفاده کرد چرا که نظافت آن ها به راحتی انجام می گیرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
سرتیتر های این مقاله
فروشگاه
مشاوره تلفنی
ُسبد خرید
جستجو