مطالب خواندنی جدید :

امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

هدف ما امنیت و آرامش

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

قفل درب اکاردئونی چیست و چه کاربردی دارد؟ ایراد درب ضد سرقت آکاردئونی جای قفل درب است.

شاید بهترین محافظ درب آکاردئونی را خریده اید.

اما قفلی با ضریب امنیت کمتر روی آن نصب کرده اید.

باید به این نکته توجه کنید که قفل مهمترین چیز در آپارتمان است یکی از نکات. درب ورودی آپارتمان است.

قفل های مخفی توکار یکی از گزینه های محافظ آکاردئونی به حساب می آیند زیرا قفل مخفی در چارچوب درب آکاردئونی کار می کند.

این مزیت باعث می شود همه دسترسی ها به قفل محدود شود و قفل حتی با سنگ پا باز نشود.

قابل برش نیست.

قفل در به همراه یک کلید ناودانی ارائه می شود.

که به این معنی است که حتی اکثر تولید کنندگان کلید شهر و بازار نمی توانند این کلید را کپی کنند.

قفل درب اکاردئونی چیست و چه کاربردی دارد؟

قفل درب اکاردئونی یکی از مواردی است که افراد در هنگام خرید درب برای ساختمان، آپارتمان و یا واحد تجاری و اداری خود در نظر می‌گیرند. برای دستیابی به این منظور انواعی از سیستم‌های حفاظتی طراحی و ایجاد شده‌اند.

بعضی از این سیستم‌ها ساختاری بسیار پیچیده دارند. در حالی که برخی دیگر، دارای ساختارهایی بسیار ساده هستند. درب‌های اکاردئونی از جمله درب‌هایی هستند که با ساده‌ترین ساختار و از طرف دیگر مستحکم‌ترین بافت، طراحی می‌شوند و مورد نصب و بهر برداری واقع می‌گردند و می‌توانند میزان امنیت محیط مورد استفاده را تا حد ممکن افزایش دهند. این درب‌ها دارای مقاومت قابل توجهی نیز هستند.
لازم است بدانید که تسمه‌های مورد استفاده درب اکاردئونی، تسمه‌هایی از جنس فلز هستند. این تسمه‌ها به وسیله پیم‌هایی فلزی به یکدیگر متصل می‌شوند و در یک قاب فلزی واقع می‌گردند. این قاب می‌تواند آن‌ها را به صورت ریلی، حرکت دهد.

کاربرد درب و قفل درب اکاردئونی

لازم به ذکر است که قفل درب اکاردئونی در حقیقت نوعی حفاظ برای درب‌های ساختمانی به شمار می‌رود.

از این درب‌ها به طور معمول در آپارتمان‌ها و یا واحدها و مجتمع‌های تجاری و مسکونی چند واحده استفاده می‌شود.

بعضی از افراد نیز برای اینکه بتوانند میزان حفاظت اماکنی مانند انباری و یا مغازه و یا فروشگاه خود را افزایش دهند از این درب‌ها استفاده می‌کنند.

حفاظ درب پارکنیگ‌

با استفاده از این تجهیزات هم‌چنین می‌توان درب پارکنیگ‌ها را نیز ایمن کرد و یا  شرکت‌های خصوصی و دولتی را مورد حفاظت قرار داد.

پنجره‌های ویلا، بالکن، درب ورودی کارخانه‌ها، درب ورودی دفاتر اداری و تجاری، ورودی پاساژها و… از دیگر موارد کاربرد این درب‌ها است. به دلیل کاربردهای گسترده، لازم است حتما این درب‌ها دارای قفل‌هایی باشند که به میزان کافی بتوانند امنیت محیط مورد نظر را تامین نمایند.

قفل درب اکاردئونی

همان‌طور که می‌دانید حفاظ اکاردئونی از مقاومت قابل توجهی برخوردار است.

لازم به ذکر است که مقاومت اصلی این نوع از درب‌ها از طریق لولاها و قفل‌های به کار رفته در طراحی آن‌ها تامین می‌گردد. در بیشتر موارد، افراد برای این درب‌ها از انواعی از قفل‌ها نیز استفاده می‌کنند تا از این طریق میزان امنیت ساختمان خود را افزایش بیشتری بدهند.

قفل‌ قابلیت تعویض

لازم است بدانید که قفل مخفی درب اکاردئونی نسبت به دیگر انواع قفل، کاربردهای بسیار گسترده‌تری دارد. چراکه این عنصر می‌تواند نقش قابل توجهی در افزایش دادن امنیت ساختمان مورد نظر شما داشته باشد. علاوه بر این، این قفل‌ها قابلیت تعویض شدن دارند. به طور معمول، حفاظ اکاردئونی دارای دو قفل است. یکی از این قفل‌ها قفل ایمن و قوی است که به صورت روکار نصب و راه اندازی می‌شود و قفل دیگر مورد استفاده در این سازه، قفل مخفی توکار است که بر روی همه درب‌های ایمنی نصب می‌گردد.
بنابراین شما باید به این نکته توجه داشته باشید که هر دو قفل به کار رفته در ساختمان درب و حفاظ اکاردئونی باید به صورت همزمان باز و سپس بسته شوند در غیر این صورت نمی‌توانید درب مورد نظر را باز کنید.

ویژگی‌ها و مشخصات اصلی قفل مخفی و توکار درب اکاردئونی

همان‌طور که گفته شد هدف اساسی افراد از نصب درب‌های اکاردئونی این است که از طریق به کارگیری این دسته از حفاظ‌ها بتوانند مقاومت و امنیت ساختمان مورد نظر خود را افزایش دهند.

محل آویز

اما لازم است به این نکته نیز توجه دشته باشید که نقص اساسی که در درب‌های اکاردئونی و ضد سرقت وجود دارد مربوط به محل آویز بر روی درب است.

بهترین و با کیفیت‌ترین نوع از حفاظ اکاردئونی

بنابراین و با وجود این نقص، این امکان وجود دارد که شما بهترین و با کیفیت‌ترین نوع از حفاظ اکاردئونی را نیز برای ساختمان تجاری و یا مسکونی و اداری خود خریداری کرده باشید.

قفل و قفل مخفی

قفلی که بر روی آن استفاده شده است ضریب اطمینان کمی داشته باشد. در این صورت نمی‌توانید از امنیت و مقاومت آن اطمینان خاطر داشته باشید. بنابراین به کارگیری قفل مخفی و توکار درب اکاردئونی برای تامین امنیت محیط مورد نظر شما، از ضروریات است.


لازم است بدانید که  برای این نوع از درب‌ها انواعی از قفل‌ها طراحی و تولید می‌شود.

قفل‌های مخفی توکار و روکار

از جمله این محصولات می‌توان به قفل‌های مخفی توکار و روکار و .. اشاره کرد. در میان انواع این محصولات قفل مخفی توکار درب اکاردئونی دارای محبوبیت بیشتری است و تعداد بیشتری از افراد استفاده از این قفل را به دیگر انواع این محصولات ترجیح می‌دهند.

مزایای اصلی درب اکاردئونی

در حقیقت مخفی بودن و یا توکار بودن این قفل‌ها یکی از از مزایای اصلی این سازه‌ها به شمار می‌رود و تعداد بیشتری از افراد را ترغیب به استفاده از این قفل‌های مخفی، می‌کند.
لازم به ذکر است که قفل مخفی درب اکاردئونی در حقیقت دارای چندین حفاظ است که به صورت مشبک، طراحی و تولید می‌گردند. جنس این محصولات در بیشتر موارد از آهن است. این دسته از سازه‌های ساختمانی و حفاظتی، به عنوان یک حائل امنیتی دارای کاربرد وسیع هستند.

 

نکات لازم برای انتخاب و خرید بهترین قفل مخفی درب اکاردئونی

همان‌طور که پیش از این نیز گفته شد قفل درب اکاردئونی در حقیقت تامین کننده اصلی امنیت ساختمان مورد نظر شما است. بنابراین در هنگام انتخاب و خرید این محصول باید برخی از نکات را رعایت کنید.
از جمله این نکات می‌توان به این مورد اشاره کرد که هر قفلی برای همه حفاظ‌های درب اکاردئونی مناسب نیستند. در حقیقت لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که مناسب‌ترین قفل‌ها برای حفاظ‌های اکاردئونی قفل‌هایی هستند که با ابعاد و اندازه‌های درب مورد نظر شما سازگاری بیشتری دارند و از طرف دیگر کارایی مورد نظر را نیز دارا هستند.

انتخاب درب اکاردئونی

هم‌چنین در هنگام انتخاب و خرید قفل درب اکاردئونی باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که قفل مورد نظر شما باید از متریال و مواد محکمی ساخته شده باشد تا به اندازه کافی دارای کیفیت و مرغوبیت باشد .چراکه همان‌طور که می‌دانید نوع این متریال با میزان مقاومت درب اکاردئونی دارای ارتباط بسیار مستقیمی است.
از طرف دیگر باید برای خرید قفل درب اکاردئونی از طریق فروشگاه‌های معتبر اقدام نمایید تا از میزان استحکام و مقاومت محصول مورد  نظر اطمینان خاطر کافی داشته باشید.

جهت خرید درب اکاردئونی با ما در تماس باشید.

فیلم بررسی

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
سرتیتر های این مقاله
فروشگاه
مشاوره تلفنی
ُسبد خرید
جستجو