مطالب خواندنی جدید :

امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
درب آکاردئونی ارزان

هدف ما امنیت و آرامش

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

آکاردئون قفل مخفی درب : با قفل مخفی آشنا شوید تا درهای آکاردئونی خود را ایمن کنید! امروزه از انواع درب ها در مکان های مختلف استفاده می شود. قفل درب آکاردئونی مخفی برای محافظت از درب ساختمان ها و آپارتمان ها استفاده می شود.

برای امنیت بیشتر می توانید از این نوع درب ها در انبارها و مغازه ها نیز استفاده کنید. اگر می خواهید از این نوع درب ها استفاده کنید، بهتر است به طور کامل با آنها آشنا شوید.

درهای آکاردئونی در واقع کمترین فضا را از پله های شما اشغال می کنند و به همین دلیل گفته می شود که محجوب هستند.

آکاردئون قفل مخفی درب
آکاردئون قفل مخفی درب

شرایط قفل مخفی سازدهنی استاندارد چیست؟

مقاطع جانبی این نوع درب دارای ابعاد خاصی است که از آن جمله می توان به ابعاد ۳۰*۵۰ اشاره کرد.

ابعاد لت باید ۵۰*۵۰ باشد باید از تسمه هایی استفاده کرد که دارای مقطعی برابر با ۲۰*۵ باشد.

کاربرد قفل امنیتی درب مخفی آکاردئونی چیست؟

قفل امنیتی درب آکاردئونی کاربردهای زیادی نسبت به درب های دیگر دارد، از جمله افزایش امنیت در خانه های چند خانواده. در صورت استفاده از این نوع درب در ساختمان های مسکونی یا تجاری مشکلی پیش نخواهد آمد.

شما می توانید از این نوع درب ها در قفل های خارجی مانند پارکینگ و… نیز استفاده کنید.

اگر برای قفل مخفی درب آکاردئونی خود از انواع قفل ها استفاده می کنید ضمن اینکه می توانید استانداردهای امنیتی را افزایش دهید می توانید آنها را نیز تغییر دهید. یکیدری که انتخاب می کنید نباید کمتر از سه الماس باشد.

درهای مثلثی در واقع به امنیت خانه و ساختمان شما کمک می کنند.

۲. درب مورد نظر باید دارای قفل محکم و مطمئن باشد.

۳. قسمت ریلی درب های شما نباید سفت باشد، بهتر است از روان کننده استفاده کنید.

۴. پروفیل هایی که برای این نوع درب استفاده می کنید. نباید از ضایعات فلزی ساخته شوند.

۵. هنگام باز و بسته شدن در. نباید صداهای زیادی در آن ایجاد شود. قفل مخفی آکاردئون چقدر امن است؟

درهای ساخته شده

درهای ساخته شده به این روش معمولا دارای تعدادی استاندارد هستند که الزامات ایمنی در این زمینه را برآورده می کنند. لطفا توجه داشته باشید که در این صورت امکان نصب دو یا چند قفل بر روی چنین درهایی وجود دارد.

جوش درب ها

وقتی این درب ها با جوش گاز به هم متصل می شوند تا حدود زیادی شرایط امنیتی را برآورده می کنند . به همین دلیل گفته می شود. این نوع درب ها کاملا ضد سرقت هستند! برای این نوع درب نیز طرح های مختلفی وجود دارد که از جمله آنها می توان به الماس دوبل، سه گل، پروانه و چهار گل اشاره کرد. همانطور که گفته شد نوع سه گل بهترین نوع است.

در نهایت می توان گفت که نصب قفل درب آکاردئونی مخفی کار ساده ای است.

اما نمی توانید خودتان بدون مشورت با متخصص این کار را انجام دهید. بهترین کاری که می توانید در این زمینه انجام دهید این است که از فردی متخصص در این زمینه کمک بگیرید و همچنین بهترین نوع این درها را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

جوشکاری که در این نوع درب ها انجام می شود معمولاً در محیط دی اکسید کربن انجام می شود که یکی از با کیفیت ترین ها در صنعت آهن و فولاد می باشد.

برای خرید بهترین درب آکاردئونی باید به ایمنی آن که مهم ترین ویژگی آن است و همچنین به مواردی مانند زیبایی و کارایی توجه کرد. درب آکاردئونی مانند سایر عناصر امنیتی قابل تقویت است.

آکاردئون قفل مخفی درب

هرچه این محصول قوی تر باشد در برابر سرقت مقاومت بیشتری خواهد داشت. در ادامه روش هایی را برای بهبود ایمنی این سازه ها ارائه می کنیم.

یکی از مهم ترین ویژگی های هر درب آکاردئونی، تراکم آن است.

تراکم بیشتر به معنای پره های بیشتر است. هرچه تعداد تیغه ها بیشتر باشد، فاصله بین آنها کمتر و در نتیجه امنیت آنها بیشتر می شود.

نقش مهم قفل

قفل نقش مهمی در امنیت  حفاظ سازدهنی دارد.

اگر این درب را به یک قفل خوب و مطمئن مجهز نکنید، نصب آن هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. زیرا دزدها به راحتی قفل را باز کرده و وارد آپارتمان یا دفتر شما می شوند. پس حتما از قفل های کتابی استاندارد برای محکم کردن درب استفاده کنید.

این قفل ها بسیار ایمن هستند و احتمال شکستگی آنها کم است.

اما در کنار استفاده از قفل مطمئن، یک چیز دیگر نیز می تواند به حفظ امنیت درب شما کمک کند و آن افزایش تعداد قفل ها است.

اگر درب شما به جای یک قفل، دو یا سه قفل داشته باشد، قطعا امنیت آن به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

اساساً باز شدن سه قفل استاندارد زمان بسیار زیادی می برد و در شرایط عادی هیچ دزدی شانس خود را برای این کار امتحان نمی کند.

راه دیگر برای تامین امنیت استفاده از قفل مخفی است.

برای این کار هنگام سفارش محصول از سازنده بخواهید که از داخل محلی برای قفل در نظر بگیرد. این قفل ها پشت در قرار دارند و وقتی جلوی در می ایستید چیزی نمی بینید.

باز و بسته کردن این قفل ها کار ساده ای نیست . مثلاً بچه ها نمی توانند در را به این شکل قفل کنند، زیرا معمولاً لازم است از تیغه دست دراز کرده و قفل را برگردانند تا قفل را پنهان کنند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
سرتیتر های این مقاله
فروشگاه
مشاوره تلفنی
ُسبد خرید
جستجو