مطالب خواندنی جدید :

امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

هدف ما امنیت و آرامش

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

جدیدترین درب آکاردئونی : یکی از محصولات فروش حافظ سامان که این روزها طرفداران زیادی دارد، قصد داریم جدیدترین درب های آکاردئونی را به شما معرفی کنیم. این مدل از محافظ ها بهترین انتخاب برای مغازه ها و آپارتمان هایی با فضای راه پله کوچک است زیرا فضای بسیار کمی را اشغال می کند. در صورت تا شدن، مساحتی در حدود ۵ متر را پوشش می دهد، اگر به دنبال محصولی با امنیت بسیار بالا برای محافظت از ساختمان یا واحد تجاری خود هستید، می توانید این حفاظ ها را با یک قفل مخفی نصب کنید. حافظ سامان محصولات متنوعی را برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود تولید می کند.

جدیدترین درب آکاردئونی
جدیدترین درب آکاردئونی

درب های آکاردئونی

درب آکاردئونی طرح دار به دلیل زیبایی بسیار محبوب هستند. در بررسی در نظر گرفته شده است. اما در نهایت و به مرور زمان با طراحی و نقش و زیبایی نیز چاشنی شد. این گاردها دیگر مثل قبل خسته کننده نیستند، اما به یکی از اشیاء تجاری جذابیت و زیبایی می بخشند. با ما همراه باشید تا شما را با جدیدترین درب های آکاردئونی آشنا کنیم.

درب آکاردئونی دوبل با پرچ های کور طرح دار

راز ردونی این محصول نه تنها امنیت ساختمان عالی را تامین می کند، بلکه زیبایی نیز دارد. پیشنهاد می کنم این محصول را در صورتی که به اندازه یک محافظ است، خریداری کنید. این مدل از محافظ ها به گونه ای متفاوت از یکدیگر جدا می شوند. این محصول حتی اگر دزدی بخواهد از مته یا مته برقی استفاده کند غیر قابل نفوذ خواهد بود.

درب آکاردئونی رویال الماسی شکل

لوزی یکی از زیباترین و جدیدترین مدل های درب آکاردئونی می باشد. امنیت و حفاظت بسیار بالایی دارد و برای درب آپارتمان قابل سفارش است. برای یک فرد خاص زیبا خواهد بود اما قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل های درب آکاردئونی خواهد داشت. برای افزایش ایمنی بهتر است این مدل را هم دوجداره و هم چهار لایه سفارش دهید.

آکاردئون کامل الماس، دوجداره، پرچ مخفی

شیشه دوجداره پرچافی یکی از جدیدترین مدل های درب آکاردئونی با امنیت بسیار بالا می باشد. این محصول با ۴ لایه اضافی بسیار مستحکم بوده و مقاومت بسیار بالایی دارد. هیچ فضای خالی بین درها وجود ندارد. این یک نفوذ است و شما می توانید با خیال راحت این محصول را سفارش دهید و ساختمان خود را برای مدت طولانی خالی نگه دارید. نگران آن باشید.

درب مارپیچ آکاردئونی شکلاتی

درب مارپیچ آکاردئونی شکلاتی یکی از جدیدترین درب های آکاردئونی و یکی از زیباترین در این نوع حفاظ می باشد. هر محصولی را با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید. مدل طرح دار دارای طرحی بر روی بند های شانه ای است که زیبایی آن را دو چندان کرده است. بدون دیدگاه امنیتی، تفاوتی در ظاهر وجود ندارد، فقط از نظر دیدگاه با هم تفاوت دارند. آنچه توسط کوره ایجاد و قالب گیری می شود روی آن قرار می گیرد و اهمیت ویژه ای به این نوع حفاظ داده می شود.

 

درب آکاردئونی به سبک ایتالیایی.

مناسبی ایجاد می کند نه تنها ایمنی قابل قبولی دارد بلکه از نظر زیبایی یکی از مدل های جذاب موجود در بازار است. این نوع حفاظ معمولا در دو رنگ و با تسمه متر ساخته می شود. دلیل محبوبیت بیشتر مدل دو گلی او نسبت به مدل سه گلی او این است که h. تعداد پرچ ها در این مدل نسبت به مدل سه رنگ کمتر است. اما از نظر ایمنی با مدل های چهار در رقابت می کند به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

درب آکاردئونی سه الماس

درب آکاردئونی سه بند به صورت الماس با چهار خم از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و جهت استحکام بیشتر پرچ ها، خم ها در بالا و پایین نوک تیز می باشد. این باعث می شود نه تنها ایمن باشد، بلکه با زیبایی خود جلب توجه کند.

حفاظ آکاردئونی

. او ساکت و بی حوصله است. اما بهترین حفاظ آکاردئونی تولیدی خودتان را می توانید با تماس با شماره های سایت های دارای تمامی طرح های این محصول معروف سفارش دهید. . زیرا اگر دزد حرفه ای باشد به راحتی در چند دقیقه باز می شود. اما اگر طبق توصیه های سازنده درب آکاردئونی را خریداری کنید، همه چیز مرتب است.

شما می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت از مدل ها، قیمت و سفارش کالا مطلع شده و در انتخاب کالای مناسب مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
سرتیتر های این مقاله
فروشگاه
مشاوره تلفنی
ُسبد خرید
جستجو