مطالب خواندنی جدید :

امروز یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
حفاظ آکاردئونی سه لوزی دوخم

هدف ما امنیت و آرامش

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

حفاظ آکاردئونی سه لوزی

حفاظ آکاردئونی سه لوزی معمولی ترین نوع حفاظ نسبت به  سایر حفاظ ها می باشد. از حفاظ آکاردئونی به دلیل جمع شدن در اماکنی که فضای کمی دارند مورد استفاده قرار میکیرد تا مزاحمتی ایجاد نکند. به دلیل ریلی بودن حفاظ آکاردئونی که توسط بلبرینگ شبکه های تشکیل دهنده درب آکاردئونی به شاسی متصل می کند. تا به آسانی توسط دست بتوان باز و بسته نمود.

وزن درب آکاردئونی نسب به درب آهنی و کرکره ای بسیار کم است.

 

متریال به کار رفته در ساخت حفاظ آکاردئونی

ریل پایین از نبشی ۳۰ میل

کلاف حفاظ آکاردئونی سه لوزی از پروفیل ۵۰*۳۰ می باشد. جهت متصل کردن تسمه ها از پرچ ۶۰*۳۰ و ۱۰*۳۰ با گل پرچ ۶میل استفاده می شود. برای باز و بسته کردن حفاظ آکاردئونی از بلبرینگ سایز ۴۰ میلیمتر استفاده می شود.

کلیه سوراخ ها توسط دستگاه سمبه ماتریس با دقت و ضریب خظای کمتر پانچ می شود. رنگ حفاظ آکاردئونی متناسب با سلیقه مشتری توسط کوره(الکترواستاتیک) با ۲۸۰ درجه سانتی گراد انجام می شود.

حفاظ آکاردئونی سه لوزی

 انواع حفاظ آکارئونی سه لوزی عبارتند از:

مدل حفاظ آکاردئونی ۳گل دوخم

با ظراحی ساده اما بسیار مستحکم کار را برای ورود سارقان به داخل خانه سخت و غیر ممکن می کند. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید درب آکارئونی طرح سه لوزی شامل سه ردیف لوزی بوده,و یک خم در قسمت بالا و یک خم دیگر در قسمت پایین دارد.حفاظ آکاردئونی سه لوزی دوخم

حفاظ آکاردونی سه لوزی چهارخم

حفاظ آکاردونی سه لوزی چهارخم یکی از پرکاربرد ترین حفاظ ها می باشد. مزیت های حفاظ آکارئونی عبارتند از:دوام بالا ,روان, کم جا این نوع حفاظ شامل سه لوزی بوده و ذر چهار ردیف مابین لوزی ها کار خم کاری انجام شده است.

این خم علاوه بر زیبایی ظاهری ضریب امنیت را تا ۳۰% افزایش می دهد.حفاظ آکاردئونی سه لوزی چهارخم

حفاظ آکارئونی سه لوری طرح پیچ(شکلاتی)

در طراحی این نوع حفاظ آکارئونی مدل پیچ آن در قسمت تسمه های عمودی درب آکارذئونی دو پیچ در بین سه ردیف لوزی که توسط کوره آتش قالب گیری شده و حالت پیچ(شکلاتی) به خود می گیرد و زیبایی خاصی به این حفاظ می دهد. این نوع حفاظ علاوه بر شکل ظاهری زیبا به دلیل وجود جوش مابین پیچ ها باعث امنیت بیشتر این نوع حفاظ میشود. این حفاظ به صورت رنگ های مختلف(رنگ کوره ای)متناسب با سلیقه ی مشتری ارائه می شودحفاظ آکاردئونی سه لوزی پیچ

حفاظ آکارئونی سه لوری دوبل پرچ مخفی

جدید ترین نوع حفاظ آکارئونی نمونه سه لوری دوبل پرچ مخفی می باشد که در آن جهت امنیت بیشتر تمامی پرچ های عمودی که پرچ های اصلی درب آکارئونی می باشد را پوشانده که به هیچ عنوان با دیلم و دریل شارژی قابل برش و باز کردن نیست.

در مونتاژ این محصول از پرچ های ۳۰*۶۰ از جنس فولاد استفاده می شود.

حفاظ آکارئونی سه لوزی تسمه نقش دار

استفاده از تسمه نقش دار برای حفاظ آکاردئونی سه لوری ,زیبایی خاصی را به حفاظ می دهد. بنا به درخواست مشتری انواع حفاظ های آکارئونی سه لوری را که شامل حفاظ آکاردئونی سه لوزی دو خم, چهارخم,دوبل پرچ مخفی,طرح شکلاتی میباشد را میتوان با تسمه نقش دار تولید کرد از محصولات پرفروش شرکت ایمن کاران وحدت  ,حفاظ آکارئونی سه لوزی تسمه نقش دار میباشد.

این حفاظ توسط تسمه های ۵ میل نقش دار تولید می شود که جلوه ی بسیار خوبی به فضای داخلی اماکن و درب ورودی منازل می دهد. 

حفاظ آکاردئونی سه لوزی نقش دار

 

قیمت حفاظ آکاردئونی سه گل

برای اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان فروش ما در تماس یاشید و یا
به صفحه لیست قیمت ما مراجعه نمایید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
سرتیتر های این مقاله
فروشگاه
مشاوره تلفنی
ُسبد خرید
جستجو