مطالب خواندنی جدید :

امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

هدف ما امنیت و آرامش

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

حفاظ درب آکاردئون

حفاظ درب آکاردئونی که جهت حفاظت از درب های ورودی واحد های آپارتمانی استفاده میشود اطلاق می شود. اما این محصول در حفاظت از دیگر درب ها نیز کاربرد دارد.

این حفاظ در قابی به شکل در قرار میگیرد و به صورت ریلی درون آن حرکت میکند. از این رو این حفاظ، جای بسیار کمی را اشغال میکند و اصلا باعث مزاحمت نمی شود. درب های اکاردئونی بسیاری متنوعی در بازار موجود هستند. مرسوم ترین نوع این حفاظ به حفاظ سه گل یا سه لوزی معروف است.

تولید انواع حفاظ آکاردئون و حفاظ آکاردئونی و درب آکاردئونی

امنیت بالا

امنیت بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.

حفاظ در آکاردئون

همچنین با قرار دادن تعداد حلقه های قفل بیشتر، استفاده از قفل های مخفی و همچنین اقتفاده از قفل های قویتر می توان ضریب امنیتی این حفاظ را بالا برد.

درب آکاردئون

"<yoastmark

راهکاری مناسب برای حفاظت منزل

این حفاظ به خاطر حرکت در همانند ساز آکاردئون، به این نام معروف شده است. حفاظ درب آکاردئون هر چند در بازار به نام های دیگری مااند درب کرکره ای نیز معروف است. این درب ها وزن کمی دارند و به راحتی میتوانند توسط یک فرد حمل شود. حفاظ آکاردئون همچنین نصب آن آسان است اما در صورت نیاز متخصصی از طرف آهن بیزینس برای نصب آن ارسال خواهد شد.

این حفاظ در اندازه ها و تعداد متنوع بسته به نیاز مشتریان آهن بیزینس به آنها با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می شود.

ارسال به سراسر ایران

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
سرتیتر های این مقاله
فروشگاه
مشاوره تلفنی
ُسبد خرید
جستجو