مطالب خواندنی جدید :

امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هدف ما امنیت و آرامش

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

تولید کننده انواع حفاظ‌های آکاردئونی کشویی کرکره ای

 

حفاظ آکاردئونی کشویی درب آکاردئونی به دری می‌گویند که به‌صورت تاشو و ریلی جمع و باز می‌شود.

طرح های مختلف حفاظ آکاردئونی ضریب امنیت بسیار بالایی دارند.

گذشتن از مرز آنها برای سارقان غیر ممکن و یا بسیار مشکل می باشد.

از این رواستفاده و نصب حفاظ ضدسرقت، حفاظ اکاردئونی کشویی کرکره ای اکاردئون برای کسانی که به امنیت ساختمان خود اهمیت می دهند می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد. 

محاسبه اندازه گیری حفاظ درب آکاردئونی = ارتفاع: از بالای چهارچوب (بیرون) تا کف زمین * عرض: قسمت بیرون به بیرون چهارچوب

حفاظ آکاردئونی کشویی شرکت ایمن کاران وحدت یکی از بزرگترین و بهترین تولید کننده حفاظ های آکاردئونی و انواع سازه های آهنی می باشد برای اطلاع از قیمت به صفحه لیست قیمت مراجعه کنید.

حفاظ ضدسرقت یا حفاظ اکاردئونی کشویی کرکره ای اکاردئون 

حفاظ آکاردئونی سلطنتی

حفاظ آکاردئونی سلطنتی

حفاظ آکاردئونی 

حفاظ آکارئونی دوجداره معمولی

 

حفاظ آکاردئونی سه لوزی دوخم

حفاظ آکاردئونی سه لوزی دوخم
حفاظ آکاردئونی سه لوزی دوخم

حفاظ آکاردئونی ایتالیایی

حفاظ آکارئونی دوجداره معمولی

به طور معمول انتظاری که از نصب درب آکاردئونی داریم این است که بتواند امنیت ساختمان را افزایش دهد. در واقع بخش ایمنی و قفل درب آکاردئونی اهمیت بیشتری از شکل ظاهری آن دارد. حفاظ آکاردئونی دارای دو نوع قفل است.

یک قفل ایمن قوی روکار و یک قفل مخفی توکار بر روی همه درب های ایمنی نصب می شود. اما بهتر است بدانید که امکان نصب تعداد حلقه های قفل بیشتر برای درب با توجه به سفارش مشتری امکان پذیر است. درب های آکاردئونی گروه ایمن کاران وحدت را با طرح دلخواه و هر تعداد قفل بیشتری که می خواهید سفارش دهید، تا خیالتان بابت امنیت فضای داخل ساختمان راحت باشد.

 

قفل مخفی حفاظ درب آکاردئونی امنیت را در چه حدی تامین می کند؟

یکی از مسائلی که برای بسیاری از افراد مهم است، این است که هنگامی که از درب آکاردئونی برای ساختمان خود استفاده می کنند، میخواهند که در موردنظر مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان بدهد.

این نکته را باید بدانید که مقاومت اصلی هر درب توسط لولاها و قفل های آن تامین می شود. اگر شما از انواعی از قفل ها برای درب آکاردئونی خود استفاده کنید، ضمن اینکه می توانید استانداردهای مربوط به امنیت را بالا ببرید، قادر خواهید بود قفل های آن ها را نیز عوض کنید.

دقت داشته باشید که این نوع از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند. شما باید بدانید که هر دوی این قفل ها باید به صورت همزمان باز و بسته شوند. چرا که در غیر این صورت نمی توانید درب اصلی را باز کنید. قفل مخفی حفاظ درب آکاردئونی در اصطلاح حفاظ هایی دارد که به صورت مشبک هستند و جنس آن ها نیز از آهن است و به عنوان یک حائل امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند.

به همین دلیل باید پس از نصب و اجرای درب به فکر ساخت با کیفیت ترین قفل درب آکاردئونی باشید، تا امنیت و زیبایی را تامین کند. نقص درب آکاردئونی ضد سرقت قسمت جای قفل آویز روی در آنها می باشد.

شاید شما یکی از بهترین حفاظ های آکاردئونی را خریداری کنید، اما قفلی با ضریب اطمینان پایین بروی آن قرار داده باشید. باید به این نکته توجه کنید که قفل یکی از نکات مهم برای درب ورودی آپارتمان می باشد. قفل های کار شده روی درب با کلید ناودانی بوده یعنی نوعی از کلید که حتی اکثر کلید سازی های سطح شهر و بازار نمیتوانند از روی آن کلیدی بزنند. دربی که شما انتخاب میکنید، نباید کمتر از سه لوزی باشد.

درب های سه لوزی در واقع به امنیت بیشتر خانه و ساختمان شما کمک خواهد کرد. درب موردنظر شما باید قفل محکم و ایمن داشته باشد. قسمت ریلی در درب های شما نباید سخت و سفت باشد. پروفیل هایی که برای این نوع از درب ها استفاده می کنید نباید از جنس آهن های ضایعاتی باشد.

زمانی که درب باز و بسته می شود، نباید صداهای بسیاری از خود تولید کند. این درب ها را ما به تمام کسانی که امنیت محیط دفتر و منازل برایشان خیلی اهمیت دارند، به شدت پیشنهاد میکنیم.

درب آکاردئونی دوبل قفل توکار تماما تولید شده از آهن فرفورژه میباشد. قفل بکار رفته در درب توکار بوده و به هیچ وجه نمیتواند توسط سارقین باز شود. در عین استحکام بی نظیری که این درب آکاردئونی دارد بسیار راحت باز و بسته میشود. پوشش درب آکاردئونی دوبل قفل توکار پوشش رنگ کوره ای میباشد.

جوشکاری درب نیز جوشکاری co2 است. جوش هایی که در این نوع درب ها انجام می شود معمولا جوش تحت گاز دی اکسید کربن است که در صنعت های آهن از باکیفیت ترین هاست. مقاطع کناری در این نوع درب ها دارای ابعاد خاصی هستند که از جمله آنها می توان به ابعاد ۳۰ در ۵۰ اشاره کرد.

ابعاد ریلی نیز باید به صورت ۵۰ در ۵۰ باشند. شما باید از تسمه هایی استفاده کنید که مقطعی برابر با ۲۰ در ۵ دارند. کاربرد قفل مخفی حفاظ درب آکاردئونی چیست؟ از جمله کاربرد قفل درب اکاردئونی میتوان به بالا بردن میزان امنیت در ساختمان های چند واحده اشاره کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]
سرتیتر های این مقاله
فروشگاه
مشاوره تلفنی
ُسبد خرید
جستجو