مطالب خواندنی جدید :

امروز یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

هدف ما امنیت و آرامش

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

فروش ویژه حفاظ و درب آکاردئونی شرکت Imenkv درب آکاردئونی به نوعی حفاظ گفته میشود.

که اغلب جهت حفاظت از درب ورودی واحدهای آپارتمان مورد استفاده قرار میگیرد و در مواردی همچون مغازها و انباری ها و مکان های دیگر نیز بکار گرفته میشود. شاکله اصلی درب آکاردئونی تسمه های فلزی بوده که توسط پیم های فلزی به همدیگر وصل شده و در قابی فلزی قرار میگیرد که بصورت ریلی در محور عرض درب حرکت میکند از این رو کمترین فضا را در راه پله ها اشغال کرده و مزاحمتی ایجاد نمیکند.
شرکت ابمن کاران درب های آکاردئونی مختلفی را بنا به سلیقه ی مشتریان عزیز به بازار عرضه کرده است که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

درب آکاردئونی سه لوزی(چهار خم)

 

مدل سه لوزی تسمه نقش دار(چهار خم )

 
 

مدل سه لوزی (پرچ مخفی)سه لایه تسمه عمودی

حفاظ آکاردئونی

حفاظ آکاردئونی همان طور که از اسمش پیدا است برگرفته از ساز آکاردئون می باشد و طراحی و ساخت آن الهام گرفته از این ساز می باشد. البته نام های دیگری چون درب کشوئی، درب کره کره ای و… نیز به این نوع از درب به شکل عامیانه گفته می شود. هدف اصلی از ساخت و طراحی درب های آکاردئونی استفاده نمودن بهینه از فضا، حفظ امنیت می باشد.

درب های آکاردئونی با توجه به این که تاشو می باشند. پس از جمع شدن جای کمی را گرفته و به این ترتیب فضای بسیار کمی را اشغال می نمایند که سبب بهینه سازی فضای خواهد شد.

حفاظ آکاردئونی مدل ایتالیایی

 

درب آکاردئونی چهار لوزی(تسمه نقشدار)

 

درب آکاردئونی مدل پیچ (شکلاتی)

 

درب آکاردئونی مدل ایتالیایی (تسمه نقش دار)

 

 

ویژگی‌های درب آکاردئونی شرکت ایمن کاران

از آنجا که مهم‌ترین استفاده از درب آکاردئونی به منظور حفاظت از حریم شخصی و جلوگیری از

ورود سارقین به فضای شخصی است

پس بایستی این حفاظ از امنیت و استاندارد بالایی برخوردار باشد.

از این رو یک درب آکاردئونی استاندارد باید ویزگی‌های زیر را دارا باشد:

۱-به طور معمول درب آکاردئونی باید دارای مقاطع کناری به ابعاد ۵۰*۳۰ باشد.

۲-از پرچ‌های مناسب و مرغوب در اتصالات آن استفاده شود

۳-دستگیره‌های فلزی کونیک شده داشته باشد.

۴-کمربند ایمنی داشته باشد

۵-در ساخت آن از جوش SMAW استفاده شده باشد.

۶-تسمه به کار رفته در آن ۲۰*۵ باشد

۷-بعاد مقطع ریلی درب آکاردئونی استاندارد بایستی ۵۰*۵۰ باشد.

۸-به رنگ کوره ای الکترواستاتیک که در تنوع قهوه ای سوخته، سفید، مشکی، مشکی مسی و سفید نقره ای موجود می باشد.

۹-قفل مخفی

 

مدل دوجداره ۵ لوزی سفارشی سه لایه تسمه عمودی

 

درب آکاردئونی مدل پیچ شکلاتی(تسمه نقش دار)

 

درب آکاردئونی مدل چهار لوزی متر مربع

 

 

فروش ویژه حفاظ و درب آکاردئونی شرکت Imenkv

بهترین روش های برقراری امنیت و جلوگیری از سرقت  است . در زمان رفتن به محل کار و مسافرت می توانید.درب آکاردئونی خود را ببنیدید و آن را قفل کنید که می توانید از قفل مخفی نیز استفاده کنید.

که ضد برش نیز نمی باشد و داخل خود درب اصلی نصب می شود. که با دیلم و دستگاه سنگ فرز هم باز نمی شود و خیال خود را از امنیت منزلتان راحت کنید. شرکت صنایع فلزی ایمن کاران می تواند درب آکاردئونی دلخواه شما را برایتان بسازد.

درب آکاردئونی  دوجداره سلطنتی ۵ لوزی (تسمه نقش دار) ۴ لایه تسمه عمودی

درب آکاردئونی مدل ۵ لوزی دوجداره سفارشی پرچ مخفی ۴ لایه تسمه عمودی

 

 

نحوه ی اندازه گیری حفاظ آکاردئونی

اندازه گیری درب آکاردئونی یک موضوع بسیار جدی است. به طور معمول کارشناسان شرکت ایمن کاران با هماهنگی قبلی به محل مورد نظر اعزام شده و محاسبه دقیق درب اکاردونی را انجام می دهند. محاسبه اندازه صحیح حفاظ آکاردئونی در هنگام ساخت تاثیرگذار است.

چنانچه این اندازه گیری به صورت صحیح انجام نشده و با اهمال صورت پذیرد همه تلاش های ساخت درب آکاردئونی و تجربه کارکنان بدون نتیجه باقی می ماند. برای اندازه گیری متراژ درب آکاردئونی فرمول بسیار ساده ای وجود دارد.

ابتدا ارتفاع درب ورودی را با سانتی متر اندازه گیری کنید. سپس عرض درب را نیز به درستی اندازه گیری کنید. دو عدد اندازه گیری شده را در هم ضرب کرده و عدد حاصل را یادداشت کنید. به این ترتیب با دانستن دو اندازه ارتفاع و عرض می توانید متراژ درب آکاردئونی را محاسبه کنید.

برای اندازه گیری حتما سر متر را روی قاب و چهارچوب درب قرار دهید. برای محاسبه متراژ درب اکاردونی نبایستی تنها اندازه خود درب ورودی را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که درب آکاردئونی روی چهارچوب نصب می شود و به درب اصلی متصل نمی شود. این حفاظ روی درب و بر روی چهارچوب نصب خواهد شد.

فرمول محاسبه قیمت درب آکاردئونی : ارتفاع درب *عرض درب* قیمت هر مترمربع

 

قیمت فروش ویژه حفاظ و درب آکاردئونی شرکت Imenkv

قیمت حفاظ آکاردئونی تحت تاثیر قیمت فروش مواد اولیه، دستمزد کارگر متخصص، هزینه رنگ آمیزی و عوامل بسیاری قرار دارد. اعلام نرخ کمتر برای قیمت حفاظ آکاردئونی نباید موجب گمراهی و عدم توجه به کیفیت محصول شود. برخی از افراد با استفاده از آهن نامرغوب، دست دوم و ضایعاتی اقدام به ساخت درب اکاردئونی می کنند. این درب های اکاردئونی کیفیت بسیار پایین تری دارند و با قیمت نازل تری نیز به فروش می رسند.

صرف هزینه برای خرید درب اکاردونی نوعی سرمایه گذاری برای آرامش خیال و حفظ اموال است. قیمت درب آکاردئونی کاوه برای هر متر مربع مقدار – هزار تومان در نظر گرفته شده و در فاکتور خریدار به وضوح قید می شود.

این قیمت شامل هزینه ساخت درب آکاردئونی به همراه هزینه رنگ الکترواستاتیک درجه یک بوده و هزینه اضافی در محل دریافت نخواهد شد. با توجه به نوسان قیمت در بازار، شرکت ایمن کاران سعی در ثابت نگه داشتن قیمت ها داشته و تا این لحظه تغییری در قیمت ها لحاظ نکرده است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]
سرتیتر های این مقاله
فروشگاه
مشاوره تلفنی
ُسبد خرید
جستجو