مطالب خواندنی جدید :

امروز یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲

هدف ما امنیت و آرامش

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

بالاترین لیست قیمت شاخ گوزنی ،حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از قطعات فلزی که در اشکال مختلف خمکاری شده است.

سر این حفاظ شاخ گوزنی بسار تیز می باشند.

که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده خواهند شد.

که به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود .

حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر در ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد.

به دلیل تراکم و تیز بودن لبه های حفاظ و همین ساختار باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد.

قیمت مدل نرده روی دیوار شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع ۵۰

نرده شاخ گوزنی ارتفاع ۶۰

حفاظ نرده شاخ گوزنی ارتفاع۷۰

محافظ شاخ گوزنی ارتفاع ۸۰

نرده روی دیوار شاخ گوزنی ارتفاع ۹۰

نرده دیوار شاخ گوزنی ارتفاع ۱۰۰

محافط نرده شاخ گوزنی ارتفاع ۱۱۰

حغاظ نرده ای شاخ گوزنی ارتفاع ۱۲۰

نرده محافظ شاخ گوزنی ارتفاع ۱۳۰

نرده محافظ دیوار شاخ گوزنی ارتفاع ۱۴۰

شاخ گوزنی ارتفاع ۱۵۰

مزایای انواع حفاظ های نا منظم

۱-به دلیل انبوه بودن شاخک های در هم پیچیده و نوک تیز بودن عبور از حفاظ های نامنظم را غیر ممکن می نماید.

۲-استحکام بسیار بالایی در برابرشرایط آب و هوایی را دارا می باشد.

۳-برای نمای ساختمان ارزش دکوراسیون بسیار بالایی را دارد.

۴-هزینه نگهداری و بازسازی بسیار کمی را نسبت به سایر حفاظ شاخ گوزنی در چه مدل هایی تولید می گردد.

به طور کلی در لیست قیمت شاخ گوزنی در بازار حفاظ روی دیوار را به نام حفاظ شاخ گوزنی می شناسند اما به طور معمول حفاظ روی دیوار به شکل های مختلف تولید میگردد مانند: حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نا منظم، حفاظ آبشاری نام برد.

 

حفاظ نخل مرداب

نرده مدل لیلیوم

مدل های مدادی سرنیزه کوره ای

مدلهای پیچ یا فر

مدل نیزار

طرح افF

مدل شمشاد خاردار

مدل شمشاد لاله ای خاردار

نرده آبشاری ۲سرنیزه چهار پهلو ۱۴

نرده آبشاری ۳ سرنیزه چهار پهلو ۱۴

مدل نرده آبشاری ۲ سر نیزه چهار پهلو ۱۲ 

مدل های نرده آبشاری ۳سرنیزه چهار پهلو۱۲ (۲ ردیف قلوه فرفورژه)

مدلهای نرده فرفورژه طرح دار سرنیزه مدادی کوره ای

هزینه نصب متر طول ۳۰.۰۰۰تومان 

نوع رنگ کلیه کارها رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی اولین نوع محصول جهت امنیت امکان و پوشش دیوار ها برای ورود افراد می باشد.

نحوی ساخت حفاظ شاخ گوزنی که میلگردها با شاخه های تیز و برنده که توسط دستگاه گیوتین برش خورده و بسیار تیز و برنده می باشد توسط شابلن مهندسی ساز روی شاسی قرار گرفته و توسط جوش برق موناژ می گردد.

 

حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع ۵۰ الی ۱۲۰ سانت تولید میگردد و در رنگ های مختلف توسط ایمن کاران وحدت تولید شده است.

حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی-خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی

مزایای استفاده از نرده روی دیوار نظیر حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار، حفاظ بوته ای، حفاظ نا منظم، حفاظ آبشاری  به شرح زیر می باشد.

۱-به دلیل داشتن شاخک ها ی پیچ در پیچ و نوک تیز غیر قابل نفوذ می باشد.

۲-جهت استفاده در نمای ساختمان از ارزش دکوراسیونی بالایی برخوردار است.

۳-در تمامی شرایط آب و هوایی دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد.

تذکر:اگر از رنگهای الکترواستاتیک استفاده شود درصد پوشش دهی رنگش نیز تا ۵۰% افزایش پیدا میکند.

۴-هزینه نگهداری بسیار اندکی دارد. ۵.میتوان اندازه و تعداد حجم شاخک ها را کم یا زیاد کرد. ۶. نصب بسیار آسان در نقاط مختلف ساختمان

حفاظ شاخ گوزنی اولین نوع محصول جهت امنیت امکان و پوشش دیوار ها برای ورود افراد می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی – لیست قیمت شاخ گوزنی در سال جاری

نحوی ساخت حفاظ شاخ گوزنی که میلگردها با شاخه های تیز و برنده که توسط دستگاه گیوتین برش خورده و بسیار تیز و برنده می باشد توسط شابلن مهندسی ساز روی شاسی قرار گرفته و توسط جوش برق موناژ می گردد.

 طراحی نرده حفاظ شاخ گوزنی به گونه ای می باشد که الهام گرفته از شاخ گوزن می باشد.

این محصول در عین زیبایی و به دلیل اینکه شاخک هایی به هم تابیده شده. که توسط جوش برق و نوک بسیار تیز حفاظ شاخ گوزنی که توسط دستگاه برش قبل از مونتاژ برش میخورد. توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده خواهند شد. که به صورت متراکم در طول و عرض ساخته می شود. و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود. این حفاظ ها با وجود ظاهری زیبا که به سر در ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن لبه های حفاظ و همین ساختار باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد.

عوامل موثر قیمت برحفاظ

۱- تاثیر وزن نرده حفاظ بر قیمت ۲- تاثیر نوع جوشکاری بر قیمت ۳- تاثیر نوع رنگ بر قیمت ۴- تاثیر تعدا شاخه ها (تراکم) در قیمت

شاخ گوزنی نا منظم
شاخ گوزنی نا منظم- نصب حفاظ شاخ گوزنی

مزیت استفاده از حفاظ های شاخ گوزنی

به دلیل انبوه بودن شاخکهای در هم پیچیده و نوک تیز بودن عبور از حفاظ های شاخ گوزنی را غیر ممکن می نماید. استحکام بسیار بالایی در برابرشرایط آب و هوایی را دارا می باشد. برای نمای ساختمان ارزش دکوراسیون بسیار بالایی را دارد. هزینه نگهداری و بازسازی بسیار کمی را نسبت به  مدل هایی تولید دیگر می گردد.

حفاظ شاخ گوزنی در تهران

روز متالوژی و متخصصین امر ایجاد امنیت برای ساختمان اقدام به تولید انواع حفاظ های روی دیوار نماید. خرسند هستیم ، که توانسته ایم در استان تهران نیز مانند سایر استان های کشور عزیزمان ایران محصولاتمان را به صورت کاملاً حرفه ای در خدمت همه عزیزان قرار دهیم. اگر برای ایجاد امنیت ساختمان خود به دنبال حفاظ روی دیوار هستید پیشنهاد میکنیم تا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

یکی از زیبا ترین و ایمن ترین حفاظ روی دیوار نسل جدید حفاظ شاخ گوزنی نام دارد . به دلیل همین آن را جزء حفاظ های نسل جدید می دانند . تراکم یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت حفاظ روی دیوار می باشد . به تعداد شاخک هایی که در یک متر طول حفاظ روی دیوار به کار می رود تراکم آن حفاظ می گویند . بیشتر می شود و جای دست و یا پایی را به جای نمی گذارد.

حفاظ های روی دیوار نسل جدید در تهران در تراکم های مختلفی توسط تیم ایمن کاران وحدت حفاظ تولید و به فروش رسانده می شود.

 

توجه کنید که از کجا خرید می کنید؟

بهترین گزینه برای خرید حفاظ روی دیوار خرید از تولید کننده گان حفاظ روی دیوار می باشد . زیرا خرید از تولید کننده یک خرید بی واسطه است . برای تمام کاربران و خریداران گرامی امکان پذیر می باشد . در قرار داد مشخصات خریدار به صورت کامل ( نام ، نام خانوادگی ، شماره تماس ، ادرس و ..) و مشخصات فروشنده به طور مشخص درج می شود.

قسمت بعدی قرار داد ، قسمت کلی حفاظ روی دیوار می باشد که قیمت هر متر حفاظ با رنگ و نصب در ارتفاع مشخص به صورت متر طول قیمت بندی شده است . قسمت توضیحات که در آن رنگ و رنگ های سفارشی در آن ذکر می شود .

 

اگر شما بخواهید که شرکت ایمن کاران وحدت حفاظ نصب حفاظ های خریداری شده ی شما را به عهده بگیرد شرایط دیوار ها ذکر می شود که آیا نیاز به زیر سازی دارند یا ندارند؟

مجموع متراژ بنا به احضار نظر مشتری درج می شود.

 

ایمن کاران حفاظ نیز برای مشتریان خود بارگیری را به صورت رایگان انجام می دهند و نیز به پرداخت هزینه برای بارگیری نیست . نصب یک امر بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد . زیرا طبق قانون ، نصب حفاظ روی دیوار کار در ارتفاع محسوب می شود . می کنید پس نصب حفاظ خیلی مهم می باشد . نکاتی که هنگام نصب باید به آن توجه کنید . فاصله ی پین های روی دیوار باید مناسب باشد.

از بیمه نامه های بدون نام استفاده نکنید زیرا بیمه نامه ای که نام شخص در آن درج نشده باشد فاقد اعتبار است . ایمن کاران وحدت حفاظ با استخدام نصاب های متخصص و متبحر و دارای بیمه حوادث در خدمت شماست.

این روش های حفاظت دارای مشکلات و نقاط ضعف زیادی بودند و سرقت از مکان هایی با این شیوه محافظت به راحتی انجام می گرفت. این مدل حفاظ شما را به یاد شاخ های گوزن می اندازد. سر شاخ های گوزن بسیار تیز است. و مهم ترین و اولین وسیله دفاعی گوزن در مقابل خطرات و حملات است.

 

دوربین مدار بسته یا حفاظ ؟

شاید این سوال برای شما هم مطرح شود که چرا به جای استفاده از حفاظ با قیمت بالاتر از دوربین های مدار بسته برای بالا بردن سطح امنیت استفاده نمی کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که امنیت حفاظ شاخ گوزنی همیشه دارای اولویت نسبت به استفاده از دوربین های مدار بسته حتی پیشرفته می باشد.

حفاظ ها یکی از معروف ترین سازه های امنیتی حفاظتی روی دیوار هستند.

دیوار خانه شما به نرده شاخ گوزنی نیاز دارد زیرا با کمک شاخ ها الهام گرفته از طبیعت وحشی، ضربه ای محکم به سارقین می زند.

 

امنیت حفاظ شاخ گوزنی

امنیت حفاظ شاخ گوزنی این مدل حفاظ علاوه بر این که از لحاظ امنیت در درجه بالایی قرار دارد و مورد تائید پلیس برای جلوگیری از خطرات می باشد از نظر استحکام هم بسیار کاربردی است. این حفاظ هایی که حتی در ساختمان های هم مورد استفاده قرار می گیرند ساختاری ساده ولی کاربردی و کامل دارند. این حفاظ ها را میلگرد های بدون آج می سازند به این دلیل که میلگرد های آج دار هنگام فرم دهی و خمش دچار ترک های ریز می شوند و همچنین جوش پذیری خوبی ندارند.

ولی میلگرد های بدون آج مقاومت بهتری در مقابل خمش و عملیات جوشکاری را دارند.

ارتفاع حفاظ معمولا بین ۵۰ تا ۱۵۰ سانتی متر است ولی با توجه به شرایط و ساختمان مورد استفاده می توان ارتفاع آن را افزایش داد. یکی از مزایای نصب این حفاظ قابلیت نصب آن برروی سنگ، بتن یا فلز است.

 حفاظ شاخ گوزنی - ایمن کاران وحدت

انتخاب رنگ با نظر مشتری صورت میگیرد

نرده های فلزی که بصورت موازی کنار هم قرار گرفته اند و در بالاترین نقطه از سرنیزه های تیز استفاده میشود. اندازه ارتفاع آن از ۶۰ سانت تا هر اندازه ای ساخته و نصب میشود. انتخاب رنگ با نظر مشتری صورت میگیرد.

مدل ها: سرنیزه – یک سر خم – دو سر خم – سه شاخ. ترکیبی از قطعات فلزی با لبه های تیز و برنده که با الهام از شاخ گوزن و بصورت منظم و متراکم در کنار هم قرار گرفته اند. اندازه ارتفاع آن از ۳۰ سانت تا هر اندازه ای ساخته و نصب میشود. انتخاب رنگ با نظر مشتری صورت میگیرد.

برای دیوار منازل مسکونی و ساختمان ها و همچنین برای دیوارهای با متراژ بالا مانند دیوار کارخانه – دیوار شهرک صنعتی – دیوار پایانه های مسافربری – دیوار دور زمین – دیوار مجموعه عای نظامی – دیوار مدارس و … زیر مجموعه شاخگوزنی است (حفاظ نامنظم) که ترکیب اجزای فلزی و برنده آن بصورت نامنظم و به شکل بوته ساخته می شود. ازتفاع آن از ۳۰ سانت تا هر اندازه ای ساخته و نصب می شود.

انتخاب رنگ با نظر مشتری صورت میگیرد. برای دیوارهای با متراژ بالا مانند دیوار کارخانه – دیوار شهرک صنعتی – دیوار پایانه های مسافربری – دیوار دور زمین – دیوار مجموعه عای نظامی – دیوار مدارس و … یکی از مدلهای لوکس شاخگوزنی که از قطعات فلزی با لبه های نوک تیز و برنده و به شکل هلالی ساخته می شود. علاوه بر امنیت و استحکام، دارای زیبایی چشمگیری است.

بالاترین لیست قیمت شاخ گوزنی ،حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از قطعات فلزی که در اشکال مختلف خمکاری شده است.

سر این حفاظ شاخ گوزنی بسار تیز می باشند.

که توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده خواهند شد.

که به صورت متراکم در طول و عرض و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود .

حفاظ شاخ گوزنی با وجود ظاهری زیبا که به سر در ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد.

به دلیل تراکم و تیز بودن لبه های حفاظ و همین ساختار باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد.

قیمت مدل نرده روی دیوار شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع ۵۰

نرده شاخ گوزنی ارتفاع ۶۰

حفاظ نرده شاخ گوزنی ارتفاع۷۰

محافظ شاخ گوزنی ارتفاع ۸۰

نرده روی دیوار شاخ گوزنی ارتفاع ۹۰

نرده دیوار شاخ گوزنی ارتفاع ۱۰۰

محافط نرده شاخ گوزنی ارتفاع ۱۱۰

حغاظ نرده ای شاخ گوزنی ارتفاع ۱۲۰

نرده محافظ شاخ گوزنی ارتفاع ۱۳۰

نرده محافظ دیوار شاخ گوزنی ارتفاع ۱۴۰

شاخ گوزنی ارتفاع ۱۵۰

مزایای انواع حفاظ های نا منظم

۱-به دلیل انبوه بودن شاخک های در هم پیچیده و نوک تیز بودن عبور از حفاظ های نامنظم را غیر ممکن می نماید.

۲-استحکام بسیار بالایی در برابرشرایط آب و هوایی را دارا می باشد.

۳-برای نمای ساختمان ارزش دکوراسیون بسیار بالایی را دارد.

۴-هزینه نگهداری و بازسازی بسیار کمی را نسبت به سایر حفاظ شاخ گوزنی در چه مدل هایی تولید می گردد.

به طور کلی در لیست قیمت شاخ گوزنی در بازار حفاظ روی دیوار را به نام حفاظ شاخ گوزنی می شناسند اما به طور معمول حفاظ روی دیوار به شکل های مختلف تولید میگردد مانند: حفاظ لیلیوم ، حفاظ نیزار ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نا منظم، حفاظ آبشاری نام برد.

 

حفاظ نخل مرداب

نرده مدل لیلیوم

مدل های مدادی سرنیزه کوره ای

مدلهای پیچ یا فر

مدل نیزار

طرح افF

مدل شمشاد خاردار

مدل شمشاد لاله ای خاردار

نرده آبشاری ۲سرنیزه چهار پهلو ۱۴

نرده آبشاری ۳ سرنیزه چهار پهلو ۱۴

مدل نرده آبشاری ۲ سر نیزه چهار پهلو ۱۲ 

مدل های نرده آبشاری ۳سرنیزه چهار پهلو۱۲ (۲ ردیف قلوه فرفورژه)

مدلهای نرده فرفورژه طرح دار سرنیزه مدادی کوره ای

هزینه نصب متر طول ۳۰.۰۰۰تومان 

نوع رنگ کلیه کارها رنگ کوره ای الکترواستاتیک می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی اولین نوع محصول جهت امنیت امکان و پوشش دیوار ها برای ورود افراد می باشد.

نحوی ساخت حفاظ شاخ گوزنی که میلگردها با شاخه های تیز و برنده که توسط دستگاه گیوتین برش خورده و بسیار تیز و برنده می باشد توسط شابلن مهندسی ساز روی شاسی قرار گرفته و توسط جوش برق موناژ می گردد.

 

حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع ۵۰ الی ۱۲۰ سانت تولید میگردد و در رنگ های مختلف توسط ایمن کاران وحدت تولید شده است.

حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی-خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی

مزایای استفاده از نرده روی دیوار نظیر حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار، حفاظ بوته ای، حفاظ نا منظم، حفاظ آبشاری  به شرح زیر می باشد.

۱-به دلیل داشتن شاخک ها ی پیچ در پیچ و نوک تیز غیر قابل نفوذ می باشد.

۲-جهت استفاده در نمای ساختمان از ارزش دکوراسیونی بالایی برخوردار است.

۳-در تمامی شرایط آب و هوایی دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد.

تذکر:اگر از رنگهای الکترواستاتیک استفاده شود درصد پوشش دهی رنگش نیز تا ۵۰% افزایش پیدا میکند.

۴-هزینه نگهداری بسیار اندکی دارد. ۵.میتوان اندازه و تعداد حجم شاخک ها را کم یا زیاد کرد. ۶. نصب بسیار آسان در نقاط مختلف ساختمان

حفاظ شاخ گوزنی اولین نوع محصول جهت امنیت امکان و پوشش دیوار ها برای ورود افراد می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی
حفاظ شاخ گوزنی – لیست قیمت شاخ گوزنی در سال جاری

نحوی ساخت حفاظ شاخ گوزنی که میلگردها با شاخه های تیز و برنده که توسط دستگاه گیوتین برش خورده و بسیار تیز و برنده می باشد توسط شابلن مهندسی ساز روی شاسی قرار گرفته و توسط جوش برق موناژ می گردد.

 طراحی نرده حفاظ شاخ گوزنی به گونه ای می باشد که الهام گرفته از شاخ گوزن می باشد.

این محصول در عین زیبایی و به دلیل اینکه شاخک هایی به هم تابیده شده. که توسط جوش برق و نوک بسیار تیز حفاظ شاخ گوزنی که توسط دستگاه برش قبل از مونتاژ برش میخورد. توسط افرادی کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده خواهند شد. که به صورت متراکم در طول و عرض ساخته می شود. و همچنین در رنگ های گوناگون توسط درخواست کنندگان محترم ساخته می شود. این حفاظ ها با وجود ظاهری زیبا که به سر در ساختمان ها می دهد جنبه ی امنیت را دارد به دلیل تراکم و تیز بودن لبه های حفاظ و همین ساختار باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیر ممکن باشد.

عوامل موثر قیمت برحفاظ

۱- تاثیر وزن نرده حفاظ بر قیمت ۲- تاثیر نوع جوشکاری بر قیمت ۳- تاثیر نوع رنگ بر قیمت ۴- تاثیر تعدا شاخه ها (تراکم) در قیمت

شاخ گوزنی نا منظم
شاخ گوزنی نا منظم- نصب حفاظ شاخ گوزنی

مزیت استفاده از حفاظ های شاخ گوزنی

به دلیل انبوه بودن شاخکهای در هم پیچیده و نوک تیز بودن عبور از حفاظ های شاخ گوزنی را غیر ممکن می نماید. استحکام بسیار بالایی در برابرشرایط آب و هوایی را دارا می باشد. برای نمای ساختمان ارزش دکوراسیون بسیار بالایی را دارد. هزینه نگهداری و بازسازی بسیار کمی را نسبت به  مدل هایی تولید دیگر می گردد.

حفاظ شاخ گوزنی در تهران

روز متالوژی و متخصصین امر ایجاد امنیت برای ساختمان اقدام به تولید انواع حفاظ های روی دیوار نماید. خرسند هستیم ، که توانسته ایم در استان تهران نیز مانند سایر استان های کشور عزیزمان ایران محصولاتمان را به صورت کاملاً حرفه ای در خدمت همه عزیزان قرار دهیم. اگر برای ایجاد امنیت ساختمان خود به دنبال حفاظ روی دیوار هستید پیشنهاد میکنیم تا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

یکی از زیبا ترین و ایمن ترین حفاظ روی دیوار نسل جدید حفاظ شاخ گوزنی نام دارد . به دلیل همین آن را جزء حفاظ های نسل جدید می دانند . تراکم یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت حفاظ روی دیوار می باشد . به تعداد شاخک هایی که در یک متر طول حفاظ روی دیوار به کار می رود تراکم آن حفاظ می گویند . بیشتر می شود و جای دست و یا پایی را به جای نمی گذارد.

حفاظ های روی دیوار نسل جدید در تهران در تراکم های مختلفی توسط تیم ایمن کاران وحدت حفاظ تولید و به فروش رسانده می شود.

 

توجه کنید که از کجا خرید می کنید؟

بهترین گزینه برای خرید حفاظ روی دیوار خرید از تولید کننده گان حفاظ روی دیوار می باشد . زیرا خرید از تولید کننده یک خرید بی واسطه است . برای تمام کاربران و خریداران گرامی امکان پذیر می باشد . در قرار داد مشخصات خریدار به صورت کامل ( نام ، نام خانوادگی ، شماره تماس ، ادرس و ..) و مشخصات فروشنده به طور مشخص درج می شود.

قسمت بعدی قرار داد ، قسمت کلی حفاظ روی دیوار می باشد که قیمت هر متر حفاظ با رنگ و نصب در ارتفاع مشخص به صورت متر طول قیمت بندی شده است . قسمت توضیحات که در آن رنگ و رنگ های سفارشی در آن ذکر می شود .

 

اگر شما بخواهید که شرکت ایمن کاران وحدت حفاظ نصب حفاظ های خریداری شده ی شما را به عهده بگیرد شرایط دیوار ها ذکر می شود که آیا نیاز به زیر سازی دارند یا ندارند؟

مجموع متراژ بنا به احضار نظر مشتری درج می شود.

 

ایمن کاران حفاظ نیز برای مشتریان خود بارگیری را به صورت رایگان انجام می دهند و نیز به پرداخت هزینه برای بارگیری نیست . نصب یک امر بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد . زیرا طبق قانون ، نصب حفاظ روی دیوار کار در ارتفاع محسوب می شود . می کنید پس نصب حفاظ خیلی مهم می باشد . نکاتی که هنگام نصب باید به آن توجه کنید . فاصله ی پین های روی دیوار باید مناسب باشد.

از بیمه نامه های بدون نام استفاده نکنید زیرا بیمه نامه ای که نام شخص در آن درج نشده باشد فاقد اعتبار است . ایمن کاران وحدت حفاظ با استخدام نصاب های متخصص و متبحر و دارای بیمه حوادث در خدمت شماست.

این روش های حفاظت دارای مشکلات و نقاط ضعف زیادی بودند و سرقت از مکان هایی با این شیوه محافظت به راحتی انجام می گرفت. این مدل حفاظ شما را به یاد شاخ های گوزن می اندازد. سر شاخ های گوزن بسیار تیز است. و مهم ترین و اولین وسیله دفاعی گوزن در مقابل خطرات و حملات است.

 

دوربین مدار بسته یا حفاظ ؟

شاید این سوال برای شما هم مطرح شود که چرا به جای استفاده از حفاظ با قیمت بالاتر از دوربین های مدار بسته برای بالا بردن سطح امنیت استفاده نمی کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که امنیت حفاظ شاخ گوزنی همیشه دارای اولویت نسبت به استفاده از دوربین های مدار بسته حتی پیشرفته می باشد.

حفاظ ها یکی از معروف ترین سازه های امنیتی حفاظتی روی دیوار هستند.

دیوار خانه شما به نرده شاخ گوزنی نیاز دارد زیرا با کمک شاخ ها الهام گرفته از طبیعت وحشی، ضربه ای محکم به سارقین می زند.

 

امنیت حفاظ شاخ گوزنی

امنیت حفاظ شاخ گوزنی این مدل حفاظ علاوه بر این که از لحاظ امنیت در درجه بالایی قرار دارد و مورد تائید پلیس برای جلوگیری از خطرات می باشد از نظر استحکام هم بسیار کاربردی است. این حفاظ هایی که حتی در ساختمان های هم مورد استفاده قرار می گیرند ساختاری ساده ولی کاربردی و کامل دارند. این حفاظ ها را میلگرد های بدون آج می سازند به این دلیل که میلگرد های آج دار هنگام فرم دهی و خمش دچار ترک های ریز می شوند و همچنین جوش پذیری خوبی ندارند.

ولی میلگرد های بدون آج مقاومت بهتری در مقابل خمش و عملیات جوشکاری را دارند.

ارتفاع حفاظ معمولا بین ۵۰ تا ۱۵۰ سانتی متر است ولی با توجه به شرایط و ساختمان مورد استفاده می توان ارتفاع آن را افزایش داد. یکی از مزایای نصب این حفاظ قابلیت نصب آن برروی سنگ، بتن یا فلز است.

 حفاظ شاخ گوزنی - ایمن کاران وحدت

انتخاب رنگ با نظر مشتری صورت میگیرد

نرده های فلزی که بصورت موازی کنار هم قرار گرفته اند و در بالاترین نقطه از سرنیزه های تیز استفاده میشود. اندازه ارتفاع آن از ۶۰ سانت تا هر اندازه ای ساخته و نصب میشود. انتخاب رنگ با نظر مشتری صورت میگیرد.

مدل ها: سرنیزه – یک سر خم – دو سر خم – سه شاخ. ترکیبی از قطعات فلزی با لبه های تیز و برنده که با الهام از شاخ گوزن و بصورت منظم و متراکم در کنار هم قرار گرفته اند. اندازه ارتفاع آن از ۳۰ سانت تا هر اندازه ای ساخته و نصب میشود. انتخاب رنگ با نظر مشتری صورت میگیرد.

برای دیوار منازل مسکونی و ساختمان ها و همچنین برای دیوارهای با متراژ بالا مانند دیوار کارخانه – دیوار شهرک صنعتی – دیوار پایانه های مسافربری – دیوار دور زمین – دیوار مجموعه عای نظامی – دیوار مدارس و … زیر مجموعه شاخگوزنی است (حفاظ نامنظم) که ترکیب اجزای فلزی و برنده آن بصورت نامنظم و به شکل بوته ساخته می شود. ازتفاع آن از ۳۰ سانت تا هر اندازه ای ساخته و نصب می شود.

انتخاب رنگ با نظر مشتری صورت میگیرد. برای دیوارهای با متراژ بالا مانند دیوار کارخانه – دیوار شهرک صنعتی – دیوار پایانه های مسافربری – دیوار دور زمین – دیوار مجموعه عای نظامی – دیوار مدارس و … یکی از مدلهای لوکس شاخگوزنی که از قطعات فلزی با لبه های نوک تیز و برنده و به شکل هلالی ساخته می شود. علاوه بر امنیت و استحکام، دارای زیبایی چشمگیری است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]
سرتیتر های این مقاله
فروشگاه
مشاوره تلفنی
ُسبد خرید
جستجو