مطالب خواندنی جدید :

امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
حفاظ آکاردئونی دوجداره پنج لوزی سفارشی

هدف ما امنیت و آرامش

شما عزیزان برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

حفاظ دوجداره پنج لوزی از تولیدات منحصر به فرد ایمن کاران می باشد. طراحی این محصول توسط تیم فنی ایمن کاران انجام گرفته است . و تمامی میخ پرچ های به کار رفته در درب آکاردئونی دوجداره پنج لوزی سفارشی مخفی می باشند. یعنی اینکه یه تسمه روی پرچ ها قرار گرفته می شود. و به هیچ عنوان دسترسی به میخ پرچ به کار رفته در درب آکاردئونی امکان پذیر نمی باشد.

حفاظ آکاردئونی دوجداره - تصویر ۱
حفاظ آکاردئونی دوجداره – تصویر ۱

مزایای حفاظ آکاردئونی دو جداره سفارشی

دارای استحکام بسیار بالا به جهت دارا بودن پوشش تمام لوزی مخفی بودن پرچ های اصلی درب جهت برش توسط دریل یا فرز به هیچ عنوان جای خالی جهت وارد کردن دیلم و جکهای ماشین را ندارد بسیار روان و کم جا ریلهای مورد استفاده  به صورت سفارشی ساخته شده و بلبرینگ های درجه یک جهت روان بودن درب استفاده می شود. ظاهر بسیار زیبا به جهت کار کردن تسمه های نقش دار در تولید درب اکاردئونی

حفاظ آکاردئونی دوجداره - تصویر 2
حفاظ آکاردئونی دوجداره – تصویر ۲

محاسبه اندازه گیری حفاظ آکاردئونی = ارتفاع: از بالای چهارچوب (بیرون) تا کف زمین * عرض: قسمت بیرون به بیرون چهارچوب

ظریب امنیتی درب آکاردئونی دو جداره پرچ مخفی نسبت به درب اکاردئونی اهنی  دیگر ۷۰% بالاتر میباشد.

یکی از بهترین راه ها برای افزایش امنیت ساختمان، نصب درب ضد سرقت است. شما می توانید درب یا حفاظ آکاردئونی را در جلوی خانه خود نصب کنید و امنیت خانه را بیشتر کنید.

حفاظ آکاردئونی به چه صورت است؟

درب آکاردئونی شبیه به ساز آکاردئون است که به راحتی باز و بسته می شود. درب آکاردئونی ساختاری شبکه ای دارد. نصب در آکاردئونی راحت است و به راحتی و به سرعت نصب می شود. حفاظ آکاردئونی دوجداره علاوه بر افزایش امنیت، جنبه زیبایی نیز دارد و بیرون ساختمان شما را شیک تر و زیباتر می کند. درب آکاردئونی به اسم های درب کشویی و درب کرکره ای نیز معروف است. درب آکاردئونی مدل ها و طرح های مختلفی دارد.

قیمت درب آکاردئونی نیز به طرح و مدل آن بستگی دارد. شما می توانید از میان مدل های مختلف حفاظ آکاردئونی، مدل و طرح در آکاردئونی را انتخاب کنید و سفارش دهید. منظور از گل در حفاظ آکاردئونی، تعداد مشبک های استفاده شده در این مدل درب های ضدسرقت است.

در آکاردئونی استاندارد بین ۳ تا ۵ گل دارد. هرچه تعداد ردیف ها و گل های درب اکاردئونی بیشتر باشد، ضریب امنیت آن بیشتر است. درب اکاردئونی ۵ گل دوجداره به قدری ایمن است که برای باز کردن آن باید از دستگاه سنگ فرز استفاده کرد و حتی توسط سارقان حرفه ای نیز باز نمی شود! برای افزایش امنیت ساختمان خود، شما می توانید از میان طرح ها و مدل های درب آکاردئونی، مدل و طرح حفاظ آکاردئونی دوجداره دلخواه خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

حفاظ آکاردئونی، یک دزدگیر به تمام معنا! حفاظ آکاردئونی آهنی، یک محافظ و نوعی درب فلزی است که پشت درب اصلی خانه نصب می شود. روی این درب آهنی نیز یک قفل امنیتی زده می شود. قفل امنیتی حفاظ آکاردئونی تنها یک کلید ویژه دارد و با هر کلیدی باز نمی شود! در نتیجه ساختار درب آکاردئونی به صورتی است که می تواند به خوبی از ساختمان شما محافظت کند. نصب کرد. حتی دیده شده که در بعضی از موسسات مالی، بیمه و بانک نیز از در آکاردئونی استفاده شده است.

حفاظ درب آکادئونی محکم و ایمن

حفاظ درب آکادئونی به قدری محکم و ایمن است که راه را برای ورود افراد غریبه می بندد و مثل سد غیرقابل نفوذ است! پس اگر می خواهید امنیت بیشتری را در خانه، شرکت، اداره، ویلا و مغازه خود برقرار کنید، به فکر سفارش درب آکاردئونی موردنظر خود باشید. در هنگام خرید درب اکاردئونی، دقت کنید که جنس باکیفیت و مرغوبی داشته باشد.

۵۰ ساخته می شود. ۵ در این حفاظ استفاده می شود. بعد از ساخت در آکاردئونی، سطح این محافظ با استفاده از رنگ های روغنی و رنگ کوره ای رنگ آمیزی می شود تا در برابر رطوبت، گرما، سرما و ضربه مقاوم تر شود. بعضی از مشتریان در هنگام سفارش درب آکاردئونی سفارش می دهند که حفاظ آکاردئونی آنها قفل مخفی و دستگیره فانتزی هم داشته باشد. درب های آکاردئونی روی ریل بالایی و ریل پایینی حرکت می کنند و برگ ها یا لایه های آن قابلیت تاشوندگی دارند. به همین دلیل است که استفاده از حفاظ آکاردئونی بسیار راحت است.

حفاظ آکاردئونی دوجداره
حفاظ آکاردئونی دوجداره

آیا نگران قیمت حفاظ آکاردئونی هستید؟

بعضی از افراد به دلیل نگرانی بابت قیمت درب آکاردئونی از خرید آن خودداری می کنند! اما باید بدانید هزینه ای که بابت خرید حفاظ آکاردئونی می پردازید، نسبت به مزایای آن خیلی کمتر است. در واقع شما با خرید درب آکاردئونی، هیچ راهی برای ورود به ساختمان باقی نمی گذارید و امنیت ساختمان خود را چند برابر بیشتر می کنید. اگر به آمار دزدی از خانه ها و شرکت ها نگاه کنید، می بینید که امنیت پایین ورودی ساختمان، باعث ورود راحت و سریع سارقان شده است. خرید حفاظ درب آپارتمان، نوعی سرمایه گذاری برای مراقبت از اموال شماست.

پس بابت هزینه و قیمت درب آکاردئونی نگران نباشید و به جای بهانه آوردن، به فکر خرید درب آکاردئونی مناسب آپارتمان خود باشید. همین حالا برای سفارش درب آکاردئونی موردنظر خود اقدام کنید! شرکت ایمن کاران وحدت با سال ها سابقه و تجربه در زمینه ساخت انواع درب اکاردئونی، می تواند بهترین و زیباترین مدل حفاظ آکاردئونی را برای شما آماده کند. ایمن کاران وحدت، درب آکاردئونی موردنظر شما را با بهترین ابزار و فلزات آماده کرده و در سریعترین زمان به شما تحویل می دهد. قیمت درب آکاردئونی ساخته شده توسط ایمن کاران وحدت نیز بسیار مناسب است و شما می توانید با هر بودجه ای که دارید، در آکاردئونی زیبا و مطمئنی را برای ساختمان خود خریداری کنید. درب آکاردئونی دوجداره به دلیل داشتن تسمه های فلزی عالی، قاب فلزی مقاوم، نصب آسان و راحت، اشغال فضای کم در آپارتمان، خاصیت ریلی و کشویی، مدل زیبا و ضریب امنیت بالا، یک گزینه عالی برای افزایش امنیت ساختمان شما است. پس همین حالا به وب سایت کمپانی ایمن کاران وحدت سر بزنید و درب اکاردئونی موردنظر خود را سفارش دهید.

استفاده از درب­ آکاردئونی (Accordion door) از محبوب­ترین و پرکاربرد­ترین روش­ های حفاظت از منزل و محل کار می­باشد. این درب های آکاردئونی قیمت بسیار مناسبی دارند. امنیت محیط را تا حد زیادی بالا می برند و از سرقت و ورود افراد غریبه به داخل محیط جلوگیری می کنند.

برای حفظ امنیت بیشتر اعضای خانواده یا اموالتان ، پیشنهاد می­ کنیم علاوه بر انواع درب مانند درب های ضد سرقت، از نرده حفاظ درب آکاردئونی بر روی آن نیز بهره مند شوید.

حفاظ آکاردئونی دوجداره پنج لوزی سفارشی
حفاظ آکاردئونی دوجداره پنج لوزی سفارشی
شاید برای شما این سوال پیش امده باشد که این مدل از درب ها چگونه باعث افزایش امنیت فضای داخلی میشوند؟

در این مقاله سعی کرده ­ایم اطلاعات بیشتری در رابطه با این درب ها و قیمت آن ها برای شما جمع آوری نماییم تا با دانش بیشتر، درب و محافظ مناسب فضای داخلی خود را تهیه نمایید.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت درب آکاردئونی بسیار زیاد است و در ادامه به بررسی بعضی از آن ها میپردازیم. یکی از مهمترین این موارد ابعاد دقیق چهارچوب درب اصلی ورودی منزل یا اداره می باشد.

که باید اندازه گیری شده و به نسبت آن مبلغ نهایی اعلام شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: ۳ میانگین: ۵]
سرتیتر های این مقاله
فروشگاه
مشاوره تلفنی
ُسبد خرید
جستجو